vrijdag 27 april 2012

DIY – A Paper Lace Garland

Het idee voor deze feestelijke slinger vond ik op Etsy, het walhalla voor handgemaakte dingen. Ik heb ondertussen gemerkt dat er al duizenden bloggers mij op dit thema zijn voorgegaan, maar ik wil toch graag mijn eigen versie tonen. Want zeg nooit zomaar slinger tegen déze slinger!

Dit heb je nodig: van die papieren taartonderzetters (die vind je in verschillende groottes en vormen) en gekleurd of wit stoffen lint (hangt af van de gelegenheid). Vouw de taartonderzetters dubbel en niet of stik ze vast aan het lint. Let the party started!

Voor mijn eigen huwelijk maakte ik zo'n 100 meter slinger (goed gek, ik weet het) omdat ik een reuze feestelijke luster wou in onze schuur.
Hier kon je daar het resultaat van zien.






This paper lace garland brightens up your party

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...