vrijdag 20 april 2012

DIY – Pimp your notebook!

Dit wordt zeker en vast mijn (en wie weet ook jullie) favoriete blogbericht van de week: do it yourself! Geen complexe creaties, maar gewoon enkele leuke tips om je dagelijkse leven nog mooier en fleuriger te maken (als dat al zou nodig zijn). Want niets zo leuk als bij een heerlijk kopje koffie een beetje te zitten knutselen!

Vandaag pimp ik een oud, blanco notitieboek dat ik terugvond in mijn (toegegeven, veel te rommelige) kast. Ik vind het altijd leuk om wat structuur te brengen in mijn notities en vooral: kleur! Met wat masking tape, kleurpotloden en een paar leuke papiertjes geef je je boekje in no time een originele en persoonlijke touch. Als je niet zo goed bent in tekenen, dan kan je bvb. ook prentjes uit een tijdschrift gebruiken om je schrijfsels te illustreren. En je vindt waarschijnlijk zelf ook nog wat ander bruikbaars in je schuif. Aan de slag!










A notebook, masking tape, craft paper and some nice illustrations ... so much fun!



3 opmerkingen:

  1. zalig!!! ik heb zin om er dadelijk aan te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat je volledig gaan en je mag me altijd een foto van het resultaat sturen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! Ik ben gek op notitieboekjes en zo gepimpt zijn ze nog veel leuker! Oh, en had ik maar zo'n prachtig handschrift!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...