maandag 16 april 2012

Sweets for my sweet

Na 5 jaar 12 godinnen is het tijd voor iets nieuws. Het plan lag al een tijdje in de kast, de ideeën borrelden in mijn hoofd. En nu is het eindelijk zover: Mino - Paper Sweets ° is klaar voor de start!

Het begon allemaal zo'n jaar geleden toen ik volop bezig was met de voorbereidingen van mijn eigen huwelijk. Ik wist perfect wat ik wou – dat overkomt mij wel eens meer – en ging online op zoek naar inspiratie.
Ik had al snel door dat ik op Belgische sites niet veel verder zou komen dan de traditionele all-in feestzalen (met alle respect voor de mensen die hier voor kiezen, maar dat was gewoon minder ons ding).
We wilden het graag romantisch maar niet zeemzoet, een beetje vintage maar niet ouderwets, niet chique maar zeker ook niet cheap. Door die online zoektocht naar ideeën voor locaties, versiering, catering, enz. kwam ik bij heel wat leuke buitenlandse bloggers terecht. Het resultaat van deze ontdekkingstocht, in combinatie met mijn eigen ervaring als grafisch vormgever en mijn passie voor papier, kan je binnenkort zien in Mino - Paper Sweets °

Hoe het er allemaal precies zal uitzien, dat verklap ik de komende weken op deze blog. Het mag nog een beetje spannend blijven, niet? Maar beeld je een papieren snoepwinkeltje in, boordevol geweldige grafische vormgeving (die niet alleen van mij zal komen) en je kan vast niet wachten om te komen proeven!

It all started with love

2 opmerkingen:

  1. succes met Mino, benieuwd wat het worden zal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Leuk om de positieve reacties te zien en horen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...