woensdag 25 april 2012

Wedding paper sweets

Wat ik zo leuk vond aan de voorbereiding van mijn eigen huwelijk was het zoeken naar de kleine details die het plaatje compleet zouden maken. En geloof mij: de schuur waar de trouwviering, de receptie en het avondfeest zouden doorgaan, had nog heel veel inkleding nodig. De karrewielen, eiken lusters en Christusbeelden aan de muur gaven misschien wel sfeer op het jaarlijkse boerenbal, op mijn huwelijksfeest zag ik ze toch liever verdwijnen. Ik droomde van één lange, witte tafel waar alle gasten gezellig dicht bij elkaar zouden aanschuiven, een grote zwierige luster en kleurrijke kraanvogels. Dus maakte ik slingers, stikte ik tafellakens en bracht ik de vormgeving van de uitnodiging terug in de menu's, het buffet, de viering. De kraanvogels vond ik op Etsy. En ja hoor, de sfeer was er!

Benieuwd hoe ik te werk ging? Vrijdag toon ik hoe je zelf feestelijke slingers kan maken van papieren taartonderzetters.



I really enjoyed making my own wedding decoration - photos by Melissa Milis











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...