dinsdag 15 mei 2012

Autumn in Spring

We zijn mei en het is herfst in België. Dus geeft het ook niet dat ik vandaag iets post over gevallen bladeren, toch? Ik ben de voorbije maanden op zoek gegaan naar paper sweets voor mijn webshop en die zoektocht leidde mij heel vaak tot in Zuid-Korea. Deze wondermooie kaart komt van de "greendesigners" Gongjang. Zo omschrijven ze zichzelf:  

We love to deliver comfort and warmth of the nature with oriental touch and nature-like textures. 

Je kan de verschillende blaadjes uit de kaart duwen en ze gebruiken als hangtag, bladwijzer, onderzetter, naamkaartje, ... Deze zouden zo mooi staan op mijn webshop, ik hoop dat ik ze nog te pakken krijg!




These sweet paper leaves make me feel happy in an autumny looking spring

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...