vrijdag 4 mei 2012

DIY – Customize your tea


Onlangs in Nederland was ik getuige van een wel heel gezellig tafereel: High Tea. Een aantal vrienden dronk samen thee en op de tafel stond een oma-servies en een barokke taartschotel (in zo'n torentje gestapeld) met heerlijke gebakjes en kleine boterhammetjes. Ik vond het er zo leuk uitzien dat ik dit zeker binnenkort zelf ook eens wil organiseren. En dan lijkt het mij super om de hele party in dezelfde stijl aan te kleden. Inclusief de theezakjes! Die kan je vervangen door een gepersonaliseerd ontwerp en daarbij voor elke gast een persoonlijke boodschap bedenken. Wedden dat iedereen zich heel erg welkom zal voelen?

Je kan mijn voorbeelden en de werkwijze hier downloaden.





Customized tea on your High Tea Party:
I'm sure your guests will have a nice and warm feeling while drinking it
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...