woensdag 2 mei 2012

Give-Away: Mother's Day!

Het wordt tijd voor een kadootje, vinden jullie ook niet? Omdat ik dit jaar voor het eerst zelf moederdag mag vieren, lijkt dit mij het ideale moment om iets weg te geven. Wie mij al volgde bij 12 godinnen weet dat ik iets heb met kleurpotloden. Voor deze eerste give-away tekende ik kleurrijke bloemen, want daar zijn alle moeders altijd blij mee.

Wat valt er te winnen? Een "from me to you"-postkaart met bijhorende enveloppe en enveloppebandje (waar je de naam van je lieve mama kan opschrijven) en een "from me to you"-notitieboekje. Dit is ingebonden met een blauw garen, heeft een kleurrijke bloemenpagina vooraan en achteraan en bevat 8 witte pagina's met lijntjes. Het notitieboekje is ingepakt in een bloemenpapiertje en dichtgebonden met een "from me to you"-label.

Wat moet je er voor doen? Schrijf hieronder waarom jij vindt dat jouw mama dit pakketje verdient. Deel dit bericht ook op je facebookpagina. Deelnemen kan nog tot maandag 7 mei 2012. Succes!

Every mother loves to get some flowers now and then

8 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Ik doe mee omdat 7 mei mijn verjaardag is (tijd dus om iets te winnen) en omdat (ondanks dat mijn mama er niet meer is) - ik dit toch wel aan mijn lieve grootmoeder zou willen geven! :)

    Succes nog lieve meid! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Melissa! Enne ... moeders of grootmoeders, het maakt niet uit ... ze zijn alletwee sowieso heel bijzonder hé. Veel groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou natuurlijk heel graag meedoen, maar omdat ik je eigen moeke ben, en ik sowieso al veel heb kunnen genieten van al je mooie dingetjes ( en dat in de toekomst nog veel hoop te doen ) , gun ik al dit moois met veel plezier aan een andere mama, moeke of oma.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! En net zo lieflijk als mijn eigen mama... Zij verdient elke dag bloemetjes voor wat ze voor ons (en anderen) doet. Ze staat altijd belangeloos klaar voor iedereen, met de glimlach (of schaterlach!). Met zo'n fijn cadeautje (en misschien een mooie boodschap van alle kinderen en kleinkinderen erin) zouden we ze zeker plezier doen.

    Groetjes, Sofie (Maes, ex-collega van je moeke)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kristine van cauteren2 mei 2012 om 19:55

    mijn dochter is op vakantie. zoooo jammer anders zou ik haar deze link wel eens laten zien want dit vind ik heel erg mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wanneer is moederdag? -- ge ziet, ik heb een origineel kadoke nodig om de beste dochter ter wereld te zijn (of blijven, haha) en ik denk dat de vanuit Australie bestelde bloemen een beetje oud worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn mama verdient wat moois op moederdag omdat...
    ... ze die dag iets hartverwarmends mag ervaren...
    ... om de kilte van de eenzaamheid even te vergeten én de dankbaarheid sterk te voelen van wat ons papa haar heeft geschonken...wij, haar kinderen en ons kinderen, haar kleinkinderen...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het andere kado dat ze krijgt is iets om te kuisen :/
    niet echt het meest ideale moederdaggeschenk ;)
    iets moois en bloemen - zo moet het zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...