donderdag 31 mei 2012

Pick your font

Een webshop maken vraagt heel wat denkwerk. Elke dag kom ik wel op iets wat ik er zeker nog bij wil. Dan maak ik lijstjes waarop staat dat ik een lijstje moet maken. Met leuke lettertypes bijvoorbeeld waaruit je straks kan gaan kiezen. Deze heb ik alvast verzameld: stoere blokletters, speelse krullen, een klassiek handschrift of een tijdloos no-nonsense font. Voor elk wat wils! 

Trouw je binnenkort en wil je graag een leuke uitnodiging? Ben je op zoek naar een origineel geboortekaartje? Of heb je een specifieke vraag?
De webshop is nog niet klaar, maar je kan wel al bij Mino Paper Sweets terecht voor een ontwerp op maat.

Neem gerust contact op voor een vrijblijvende offerte.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...