maandag 11 juni 2012

Divine Twine® and other sweets

Als er iets is wat deze maandag helemaal ok maakt, dan is het wel dit mooie pakje waarmee mijn postbode deze morgen aanbelde. Alleen al het adres van de afzender doet mij wegdromen: Camina Ramon in San Ramon, Californië. In mijn gedachten zie ik iemand – Whitney meer bepaald – in het zonnetje, met zicht op een prachtig landschap, dit pakketje met veel zorg samenstellen.

Wat er in zit? Divine Twine®, bakers twine in yummy colors, zoals Whitney van Whisker Graphics het zelf omschrijft. Dit touw kan je gebruiken om cadeautjes mee in te pakken en is ge-wel-dig in combinatie met kraftpapier of kleine papieren zakjes.

Ik ben zo blij dat ik deze Amerikaanse shop vond! En guess what? Binnenkort ook te koop op mijn webshop!







How beautiful twine spools and pretty bitty bags can wash away my monday blues ...


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...