maandag 25 juni 2012

A paper wedding. Or is it cotton?

De meningen zijn verdeeld. Volgens sommigen vier je een katoenen huwelijk wanneer je één jaar getrouwd bent, volgens anderen een papieren. Omdat deze laatste versie beter bij mijn blog past, sluit ik mij maar al te graag aan bij de tweede groep. Maar eigenlijk doet het er niet toe. Belangrijker is dat wij het dit weekend mochten vieren.

Als verrassing bestelde ik in ons huis een romantisch etentje voor twee. Ik hing de taartslingers op, dekte de tafel in dezelfde setting als op ons huwelijk en haalde eten bij onze traiteur. We deden onze mooie kleren aan en genoten (hoewel onze dochter wel een beetje roet in het eten strooide en het twee uur lang op een krijsen zette tijdens ons mini-feestje. Het is haar al lang vergeven.) En de mooie dozen van House Doctor ... die kreeg ik van man-lief. Hij kent me al zo goed …

We were celebrating our first wedding anniversary this weekend.
I like to call it our "paper wedding"
.

1 opmerking:

  1. Oh wow, zo leuk om te lezen dat het nog steeds uber gaat tussen jullie :)
    Geniet er nog van samen ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...