maandag 2 juli 2012

Etsylicious

Geweldig nieuws: op Etsy kan je nu ook een huwelijkslijst aanmaken! Wie het risico niet wil nemen foute vazen, lelijke kaders of de zoveelste veel te grote fruitschaal cadeau te krijgen, die zit met zo'n lijstje lekker safe. Je verzamelt gewoon online (én wereldwijd) je favoriete items en je gasten hebben het maar uit te kiezen. Dit is alvast mijn papieren selectie. Nu ik erover nadenk heb ik misschien, in al mijn enthousiasme, toch iets te veel aan mijzelf gedacht en ben ik de mannelijke partij ietsiepietsie uit het oog verloren. Tja, dat heb je met van die dingen.

>>> For English look below <<<
Great news: on Etsy you can now create your very own wedding list! If you don't want to take the risk getting dreadful vases, awful frames or just another ugly fruit bowl, you'll definitely feel safe with such a nice personal list. Just gather online (and worldwide) your favorite items and your guests can pick you a present. Here you can see my paper wedding gift selection. Oops, maybe I was way too enthusiastic while exploring Etsy, looking for cool stuff ... I realize now I didn't keep the male part of our marriage in mind. Well, that's what you get with those things.

01. Print in frame by Type Posters  / 02. Paper mache bowl by Etco / 03. Print from Louise St Art / 04. Paper lamp shade by Studio Snowpuppe / 05. Hello journal from Painted Fish Studio / 06. Paper plane earrings by Rare Indeed / 07. Paper bangles from Quasi Caramelles


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...