woensdag 4 juli 2012

Quotes in color

Sinds ik actief ben op Pinterest (de beste uitvinding van de eeuw volgens mij) komt er elke dag een boost van mooie beelden aan mij voorbij. Mijn hoofd zit er soms zo vol van dat ik straks serieus moet gaan afkicken, vrees ik. Deze quotes zocht ik de voorbije weken bij elkaar, ze komen zeker in mijn Pinterest-board "So true" terecht. Wat een pareltjes!

>>> For English look below <<<


Since I discovered Pinterest (the best invention of the century if you ask me) I'm getting a daily boost of beautiful images here. Sometimes my brain gets really overloaded and overwhelmed by it, that I think I should be thinking of rehab soon. These quotes I've collected over the past few weeks. They will certainly get a place in my "so true"-board, those natural beauties.

01.  The Wheat Field  / 05. 12 godinnen / I'm not sure of the correct source of the other pics. Please contact me if you do know.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...