vrijdag 6 juli 2012

Tipies from the eighties

Ik heb er altijd voor gevreesd en vandaag kan je stellen dat het zover is: ze zijn terug, de jaren '80. Ondanks het feit dat ik geboren ben in dat decennium, zat ik niet echt te wachten op die verschrikkelijke prints en die afschuwelijke kleuren. Maar nu ze er zijn kan ik ze eigenlijk best wel appreciëren. Meer nog, ik doe er zelfs aan mee. Deze week: driehoekjes en ruitjes.







I always feared that it could happen one day and yep … obviously time has come today to bring back the 80's. Despite the fact I'm born in that decade, I was not really waiting for those horrible prints and colors. But now they're back in my life again, I can actually quite appreciate them. In fact, I even participate. This week: triangles and squares.

01. Left Mino Paper Sweets  Right Decor 8 / 02. Happy Monkee / 03. Lily /
04. Jamie Milk /
05. Sketch.inc / 06. Mino Paper Sweets

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...