dinsdag 21 augustus 2012

Busy as a bee

Het is de trouwe lezers waarschijnlijk al opgevallen: ik schrijf de laatste tijd wat minder op deze blog. Dat komt omdat ik me momenteel wat meer wil concentreren op het ontwerpen zelf én omdat het gewoon te druk is hier om aan bloggen toe te komen. Onder het motto "het is niet de kwantiteit die telt maar de kwaliteit", hoop ik jullie de komende maanden te blijven inspireren met allerlei paper sweets. En hou zeker ook de facebookpagina in de gaten voor elk nieuwtje omtrent de webshop!

Schrijven dat ik minder ga schrijven leverde mij alvast deze creatie met masking tape op …


Loyal readers of this blog probably noticed how much less writing I'm doing here. That's because I want to concentrate more on designing itself and because it's been too busy here in my creative studio. But the message must be "quality not quantity" so I hope I can continue to inspire you with all kinds of paper sweets in the next few months. And please stop by and have a look at the facebook page for any news about the webshop!

Writing that I will be writing less brought me to this creation with masking tape ...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...