maandag 6 augustus 2012

Paper Olympics

Eén van mijn favoriete disciplines op de Olympische Spelen moet wel het turnen zijn. Indrukwekkend hoe de atleten de zwaartekracht trotseren en hun lijf katapulteren tot driedubbele salto's en schroefdraai-afsprongen. Oh my, ik krijg al schrik bij haasje-over! Ook het zwemmen kan mij wel bekoren, zij het dan vooral voor de vertraagde beelden van al dat mannelijk schoon. Geen hamerslingeraar voor mij, doe mij maar een zwemmer!

Nu ontving ik vorige week toevallig deze nieuwe collectie van Terada Design in mijn mailbox. Dit Japanse architectenbureau volg ik al een tijdje o.a. voor de mooie papieren modellen die ze maken voor maquettebouw. Speciaal voor de Olympische Spelen in Londen brachten ze deze reeks op de markt. Ze zijn te koop in grote vellen die je zelf kan uitsnijden en vouwen. Let your games begin!








One of my favorite disciplines at the Olympics must be the artistic gymnastics. Impressive how the athletes defy gravity and catapult their body to triple somersaults and twists. Oh my, I already get scared when playing leapfrog! I also like the swimming competition, but especially for the delayed images of all that male beauty. No hammer thrower for me, give me a swimmer!

Now I received last week this new collection of Terada Design in my mailbox. These Japanese architects I've been following for a while, especially for their beautiful paper models that they create for model construction. For the London Olympics, they released this series on the market. They are sold in large sheets which you can cut and fold. Let your games begin!


Photos by Terada Design Architects

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...