maandag 29 oktober 2012

Hello Etsy 2012 #1

Vorige zaterdag had ik het geluk om Hello Etsy bij te wonen in kader van de Dutch Design Week in Eindhoven. De sprekers waren super, de locatie top. Alsof je bij Piet Hein Eek op de koffie was in zijn eigen woonkamer. En natuurlijk was ik omringd door allemaal gelijkgezinden ... Mensen die op de een of andere manier lokaal ondernemen, maar globaal marketeren. Ik vertel er jullie de komende weken alles over, maar beginnen doe ik met een blik in mijn goodiebag. Een bewijs dat we er waren!




Last Saturday I was so lucky I could attend Hello Etsy at the Dutch Design Week in Eindhoven. The speakers were great, the location awsom. Like you were meeting Piet Hein Eek for coffee in his own living room. And of course there were a lot of like-minded people who run a small creative business locally, but sell their crafts globally. I'll tell you all about it in the next few weeks, but first you can take a look in my goodie bag. Proof that we were there!

2 opmerkingen:

  1. ik ben op zoek naar zo'n kleine treansparante mooie zakjes, maar kan deze nergens vinden! Weet u toevallig waar ik deze kan aankopen?
    groetjes,
    ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al 2 formaten van deze zakjes in voorraad: 12 x 16,5 cm (5 euro voor 10 stuks) en 14,5 x 20 cm (6 euro voor 10 stuks). Je mag me altijd mailen als je er graag wil bestellen, dan komen ze jouw richting uit!

    groetjes,
    Liesbet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...