donderdag 3 januari 2013

DIY – A throw away tablecloth

Onze keuken is de meest multifunctionele plek die je je kan inbeelden. Het is mijn vergaderzaal. Ik bedelf er klanten onder hopen papierstalen, voorontwerpen en drukproeven. Soms wordt er muziek gemaakt, af en toe stapelt de strijk er zich op. Ik snuif er mijn gezonde portie daglicht op, dankzij de drie meter hoge ramen. Maar bovenal wordt er gekookt en gebakken, gegeten en gefeest.

Traditiegetrouw organiseren wij tussen kerst en nieuw een gezellig pannenkoekenfestijn voor onze vrienden. En wat is er handiger dan een papieren tafelkleed dat je achteraf gewoon – met plakboel van suiker, jam en slagroom inbegrepen – de papiermand kan ingooien. Dus leefde ik mij even uit met een witte acrylstift op bruin kraftpapier. Bestek in een zakje, hier en daar wat kerstgroen – klaar!

Ik wens jullie een inspirerend jaar toe, vol leuke en mooie paper sweets. Enne ... altijd welkom voor een blik in mijn keuken.


Our kitchen is the most multifunctional space you can imagine. It's a meeting room where clients are swamped by paper samples, drafts and proofs. Sometimes it's a music studio, occasionally a laundry room. I breath the daylight, thanks to the high windows. But above all we cook, bake, eat en party there!

Traditionally
during the Christmas holidays, we organize a cozy pancake party for our friends. And what could be more clever than a paper tablecloth that you can just throw away afterwards – with lots of sugar, jam and whipped cream included. So I took my white acrylic pen and started to draw on brown kraft paper. Cutlery in a bag, some Christmas green – done!

I wish you all an inspiring year, with loads of paper sweets. And ... always feel free to come and take a look in my kitchen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...