maandag 10 februari 2014

Annelies ♥ Mathias

Het nieuwe huwelijksseizoen staat voor de deur, maar deze vintage trouwuitnodiging van vorig jaar hadden jullie nog van mij te goed. Annelies en Mathias uit Brussel trouwden in de herfst en wilden graag een trouwkaart die helemaal bij dit thema aansloot. Het mocht best wel kleurrijk zijn en ook de combinatie van verschillende patronen en papieren zagen ze wel zitten.

Dus ging ik aan de slag met penseel en verf en schilderde ik bloemetjes en een abstract patroon in herfstige kleuren. Voor de binnenkant van de uitnodiging koos ik voor een vol donkerblauw vlak met knaloranje en witte typografie. We vonden een perfecte bijpassende enveloppe, die ik voorzag van een mintgroene gestreepte binnenvoering. Alle kaarten werden samen gehouden met een kraft bandje dat Annelies en Mathias zelf bestempelden met een naamstempel van Mino Paper Sweets.

Voor de bruiloft zelf ontwierp ik ook nog misboekjes, tafelnaamkaarten en lange menukaarten die in een houten houdertje op de tafels werden geplaatst. Het handgebonden gastenboek maakte het herfstige plaatje compleet. Of zoals een tante van Mathias het beschreef: "Quel joli faire-part qui nous apporte un champ de fleurs et un éternel été..."



Wil je graag meer te weten komen over een huwelijkspakket op maat, neem dan gerust contact op voor een vrijblijvende offerte!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...