vrijdag 21 februari 2014

Stempels op maat!

Veel koppels die aan mijn keukentafel komen brainstormen, hebben vaak zelf al heel leuke ideeën over hoe ze hun huwelijksuitnodigingen willen aanpakken. Soms is het voor mij enkel nog kwestie van een extra "touch" toe te voegen en te zorgen voor de uitwerking. Zo contacteerde Annelies mij met de vraag of ik stempels kon ontwerpen voor haar bruiloft. Ze zou zelf de uitnodiging maken en wilde daarbij graag hangtags, enveloppen en geschenkzakjes zelf bestempelen.

Dus nam ik pen en papier en tekende ik 3 stempels voor Annelies en Alexander: een ronde dankjewel poststempel, een save the date stempel en een adresstempel.

Wil jij ook graag een gepersonaliseerde stempel? Neem gerust contact op voor meer info!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...