maandag 10 februari 2014

Veerle ♥ Stijn

Het eerste huwelijk van het jaar belooft er eentje met veel kleur en glitters te worden! Veerle en Stijn uit Wolvertem gaan voor een erg origineel huwelijksconcept (waar ik meteen blij van werd toen ze het mij vertelden). Ze kiezen niet voor een groot feest met veel toeters en bellen, maar in de plaats daarvan geven ze een gezellige high tea en een intiem diner voor hun beste vrienden. Het belooft dus echt een dag te worden die helemaal van hen is, zonder compromissen. Natuurlijk moest ik niet twijfelen toen dit koppel mij vroeg om de uitnodigingen te ontwerpen voor deze geweldige bruiloft.

Waar ik bij andere ontwerpen meestal eerst begin met schetsen en daarna het kleurenpalet bepaal, had ik voor deze opdracht direct een paar kleuren en papieren in gedachten die de basis werden van het hele pakket. Omdat Veerle en Stijn een klein huwelijksfeest organiseren en er niet zo veel kaarten nodig waren, leek het mij een ideale gelegenheid om de uitnodigingen echt "hand made" te maken.


Ik wilde graag de driehoekvorm terug laten keren in één van de kaarten, maar voor de kleine oplage die we maar nodig hadden beloofde dat heel duur te worden. Dus liet ik de kaarten voor het diner allemaal samen op één blad drukken, sneed ik ze zelf uit en kleefde ik ze op glitterkarton. Op die manier hadden we geen dure stansvorm nodig. Ook de ronde kaartjes maakte ik zelf met een handpunch.




Het werd een echt feestpakketje: van het zijdepapier (waar ik de kleuren van het driehoekjespatroon volledig op afstemde) maakte ik confetti. Alles werd ingepakt in een zijdepapiertje dat werd dicht gekleefd met een glittersticker van Inkkit. De uitnodigingen werden verstuurd in een stijlvolle witte enveloppe en afgewerkt met een kleurrijk adresbandje.
Een knaller, die eerste trouwuitnodiging van het jaar!

Wil je graag meer info over een trouwpakket op maat? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvende offerte.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...