donderdag 9 juli 2015

N I E U W ! Trouwkaarten!

Een tijdje geleden besliste ik om even te stoppen met ontwerpen op maat. Tot spijt van velen (en toegegeven, ik mis het al een beetje) maar ik heb deze tijd echt nodig om de webshop aan te vullen met nieuwe producten. En dat is goed aan het lukken, sinds een paar dagen staan deze trouwkaarten online! Eerder had ik in dezelfde reeks al save-the-date kaarten toegevoegd aan de shop.

Je kan vanaf nu ook kiezen of ik de kaarten voor je druk op een mooi mat papier (300g) of op een kartonkaart (1mm). Dat kan al vanaf 25 stuks. Heb je minder kaarten nodig, dan is er van elk ontwerp ook een printable beschikbaar. Dat werkt heel eenvoudig: ik pas de tekst voor jou aan en bezorg je een pdf met jouw gepersonaliseerd ontwerp dat je dan zelf thuis kan afdrukken. Wil je graag je kaart per mail versturen? Dan is er ook een digitale versie beschikbaar. Voor elk wat wils!











1 opmerking:

  1. Wat zijn ze leuk! Ook met die patroontjes op de achterkant.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...