woensdag 24 februari 2016

Got my springmood on

De lente is in zicht, echt, ik voel 'm al. En dan heb ik altijd zo'n zin om vanalles aan te pakken, nieuwe dingen te maken, grote kuis te houden. Niet dat ik moet ontwaken uit een winterslaap, integendeel, ik heb bergen werk verzet de voorbije maanden. Zo heb ik mogen meewerken aan een aantal leuke boekprojecten, ben ik gestart met de voorbereiding van een reeks workshops, verdiepte ik mij meer in vegan food & foodstyling (daarover later meer) en werk ik aan een nieuwe online Mino collectie.

Deze week werd ik door Nest magazine gevraagd om een beeld aan te leveren met daarin drie van mijn inpakpapiertjes. Omdat al mijn meest recente beelden zich nogal in de kerstsfeer bevonden, besloot ik om een aantal nieuwe foto's te maken. Dit is er eentje van. Let spring begin!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...