donderdag 31 maart 2016

Mino in Libelle

In Libelle van deze week staat een reportage over creatieve vrouwen die hun droom waarmaken en ik ben er eentje van! Je krijgt een blik in mijn bureau en kan lezen hoe mijn ontwerpen tot stand komen. Ik ben er heel blij mee, al is het natuurlijk ook altijd een beetje vreemd om jezelf in een magazine te zien staan.

Wat minder aan bod komt in de reportage, is dat het elke dag keihard werken is om die droom te kunnen waarmaken. Wie deze blog al een tijdje volgt, weet dat ik af en toe schrijf over mijn struggles, hoe alles hier soms ronduit in de soep loopt. Over foute keuzes, nieuwe kansen, de ups en downs van de kleine creatieve onderneming. De foto's bij het artikel zijn vrolijk en kleurrijk, in realiteit was ik doodmoe, had ik net een race tegen de tijd achter de rug (omdat ik de roze trui nog moest ophalen bij Ginger), zat er een ziek kind onder aan de trap Megamindy te kijken en valt alle chaos net buiten beeld.

Dat vertel ik er graag bij, omdat ik niet de indruk wil wekken dat mijn leven altijd is zoals het er soms op instagram, facebook - of nu ook in de boekskes - uitziet. Het is inderdaad zo dat ik doe waar ik altijd van heb gedroomd en ik zou het voor geen geld van de wereld nog anders willen. Maar ik inspireer jullie liever met mooie beelden dan met foto's van snottebellekinderen, een onoverzichtelijke berg wasgoed of mijn chaotische administratie. Daar hebben jullie niks aan, toch?

Maar nu dus snel, hop, naar de krantenwinkel om die nieuwe Libelle te halen! 


1 opmerking:

  1. Wat super dat je in de Libelle staat! Ben nu wel benieuwd wat er allemaal staat :)
    Fijn ook dat je vaak eerlijk bent. Op een foto is het zo makkelijk om alles er mooi uit te laten zien terwijl het buiten het beeld vaak een zooitje is :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...