dinsdag 24 mei 2016

We take a break!

Na een heel druk voorjaar, trek ik er met mijn gezin voor een paar weken tussenuit. Kamperen tussen de olijfbomen, zwemmen onder een waterval, eindelijk het boek lezen dat al zo lang op mij ligt te wachten.
In een hangmat. Met een cappuccino erbij zoals ze die enkel in het zuiden kunnen maken.

De webshop blijft open tijdens mijn vakantie, maar er worden geen bestellingen verwerkt van 25 mei tot 10 juni.

Ik kijk er enorm naar uit om mijn hoofd leeg te maken en nadien met massa's inspiratie en frisse ideeën weer aan de slag te gaan. Zo mogen jullie deze zomer een nieuwe collectie geboorte- en trouwkaarten verwachten én komen er workshops voor professionals dit najaar!

Voor de eerste keer in 3 jaar tijd zal ik tijdens mijn vakantie volledig offline zijn en zal ik dus geen toegang hebben tot mijn mail en social media. Dat wordt afkicken die eerste dagen :-) Maar ik beantwoord jullie vragen graag nog vóór 25 mei of zo snel mogelijk van zodra ik terug thuis ben.

Tot binnenkort!
Liesbet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...