woensdag 3 augustus 2016

Workshop Oh Someday

Wist je dat … Het idee voor Mino ontstond toen ik volop bezig was met de voorbereiding van mijn eigen huwelijk in 2011? Ik ontdekte dat ik als grafisch ontwerper (die tot dan toe altijd aan grotere projecten had gewerkt) heel veel plezier beleefde aan het samenstellen van een trouwuitnodiging. Patronen en illustraties combineren, verschillende papieren uitkiezen, zorgen voor een piekfijne afwerking met een touwtje, sticker of stempel. Het is iets wat ik sindsdien met heel veel plezier op maat van heel wat koppels heb gedaan.
Omdat ik het aantal aanvragen voor een uitnodiging op maat op een bepaald moment niet meer kon bijhouden, koos ik begin 2016 voor een andere aanpak. Wil je graag professioneel advies en inspiratie voor je uitnodiging, dan kan je inschrijven voor de workshop Oh Someday, die ik op geregelde tijdstippen organiseer. De volgende sessie gaat door op vrijdag 23 september, van 14u tot 18u in Gent.  
In een kleine groep van trouwers-in-spe, bij een lekker stukje taart, kan je heel wat voorbeelden bekijken, geef ik uitleg over de verschillende druktechnieken en beantwoord ik al je vragen. Kan je nadien nog wat extra hulp gebruiken bij je ontwerp of de concrete uitwerking van je uitnodiging? Dan maken we een afspraak voor een privésessie.
Door deze nieuwe werkwijze blijft er genoeg tijd over voor het creatieve luik van Mino en kan ik ook de webshopcollectie blijven aanvullen met nieuwe ontwerpen. 
Wil je graag inschrijven voor de eerstvolgende workshop op 23 september? Dat kan hier!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...